CDN
Inne
OPT!MA CRM
Stanowi jeden z modułów pierwszego zintegrowanego systemu do zarządzania dla małych przedsiębiorstw. CDN OPT!MA CRM umożliwia obsługę Klientów firmy poprzez rejestrację kontaktów (opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy itp.) oraz planowanie zadań do wykonania (opiekun zadania, termin realizacji zadania, priorytet, procent wykonania zadania itp.). Dzięki modułowi CRM można rejestrować kontakty z Klientami na kolejnych etapach sprzedaży.
Moduł CRM w systemie CDN OPT!MA realizuje scenariusz rejestracji zadań i kontaktów z klientami: rejestrację kontaktów z klientami w najprostszej postaci (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy itp., harmonogramowanie zadań i rejestracja wykonanych czynności (opiekun zadania, termin realizacji zadania, priorytet, procent wykonania zadania itp.), analiza czasu/kosztu kontaktów w rozbiciu na poszczególnych klientów przy założonej stawce godzinowej.
Cena: Pierwsze stanowisko - 245,- zł netto.
wróć
|